تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ROG Phone ایسوس از دیگر گوشی‌های مبتنی‌ بر اسنپدراگون 845 سریع‌تر است

طبق نتایج بنچمارک‌های اولیه، گوشی گیمینگ جدید ROG Phone ایسوس از دیگر گوشی‌های هوشمند مبتنی‌ بر اسنپدراگون ۸۴۵ عملکرد سریع‌تری دارد.

به‌تازگی طبق اولین نتایج منتشرشده از بنچمارک گیک‌بنچ، گوشی جدید ایسوس یعنی ROG Phone از دیگر گوشی‌های مبتنی‌ بر پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ عملکرد سریع‌تر و بهتری دارد. این گوشی به لطف تغییر سرعت کلاک پردازنده از ۲.۸ به ۲.۹۶ گیگاهرتز، توانست تنها با ۲۰۰ مگاهرتز قدرت بیشتر، دیگر رقبای پرچم‌دار خود را از میان بردارد. ایسوس برای کاهش دمای این پردازنده از یک سیستم انتقال گرما به‌وسیله لوله‌های مسی استفاده کرده است.

عملکرد چند هسته ای ROG PHONE

با نگاهی به نتایج بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده می‌کنیم که عملکرد ROG Phone ایسوس به لطف هسته‌های بزرگ‌تر در بخش چندهسته‌ای توانسته است به امتیاز فوق العاده‌ی ۹۵۳۴ دست یابد.

عملکرد تک هسته ای ROG PHONE

این گوشی در بخش تک‌هسته‌ای با کسب امتیاز ۲۵۴۷ توانسته است گوشی Mi MIx 2S شیائومی را پشت سر بگذارد. بدیهی است اگر تولید گرما در پردازنده سبب کاهش عملکرد آن نمی‌شد، شاهد نتایج فوق العاده‌ای از این گوشی بودیم. ایسوس با دستکاری پردازنده سبب شده است با غیر فعال شدن چهار هسته‌ی کوچک‌تر، هسته‌های بزرگ‌تر عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

در نهایت باید گفت سیاست کاری کمپانی ایسوس برای عقب نماندن از ترند محصولات گیمینگ قابل تقدیر است. با توجه به نتایج حاصل از بنچمارک‌ها انتظار می‌رود گوشی ROG Phone عملکرد کم نظیری از خود نشان دهد؛ اما همان‌طور که می‌دانید، نتایج بنچمارک‌ تمامی جوانب یک محصول را نشان نمی‌دهند و مباید تا زمان عرضه این گوشی و بررسی کامل آن منتظر بمانیم.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ROG Phone ایسوس از دیگر گوشی‌های مبتنی‌ بر اسنپدراگون 845 سریع‌تر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..