تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت‌پرده عکس‌های لاکچری اینستاگرام چه می‌گذرد؟! +فیلم

پشت‌پرده عکس‌های لاکچری اینستاگرام چه می گذرد؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کافی است سری به چند پیج در اینستاگرام بزنید تا با دریایی از عکس های لاکچری که تفریحات آنچنانی، غذاهای گرانقیمت و هزار و یک مورد دیگر اینچنینی مواجه شوید که با رنگ و لعاب فریبنده خود قند در دل کاربران آب می کنند.

در این شبکه اجتماعی تا چشم کار می‌کند همه پولدار، خوش‌پوش و ثروتمند هستند و هیچ خبری از غذاها و لباس ها و تفریحات ساده و کم‌هزینه نیست.

هنگامی که به توضیحات زیر هر عکس نگاه می‌کنید نیز جمله‌هایی تکراری و اغراق آمیز از قبیل: من و خودروی لوکسم یهویی! من کنار دوستان میلیاردم در فلان تفریحگاه به وقت خوشگذارنی یا صبحانه لاکچری من کنار ساحل و غیره، مدام مانندی قطاری بی مقصد از جلوی چشمانتان عبور می کنند.

 برخی کاربران خود و زندگی حقیقی شان را پشت عکسهایی ساختگی پنهان کرده اند،تصاویری که با رنگ و لعابی دروغین به آنها اعتماد به نفس کاذب می دهند اما در واقعیت همه چیز طور دیگری است و تمام اینها یک نقاب فریبنده روی چهره،هویت و زندگی آنهاست.

"zachking" نام پسر جوانی است که به شعبده باز اینستاگرام مشهور است ،او که به استفاده از جلوه های ویژه و حیله های بصری در ساختن عکس ها و ویدئوهای فریبنده شهرت دارد با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود پشت پرده عکس های لاکچری کاربران را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

شعبده بازی خلاقانه با کمترین امکانات + فیلم

انتهای پیام/

افشاگری شعبده‌باز اینستاگرام از پشت‌پرده عکس‌های لاکچری!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت‌پرده عکس‌های لاکچری اینستاگرام چه می‌گذرد؟! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..