تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از فروش زمین 7 میلیارد تومانی تا پاسخ‌های کلیشه‌ای به سازمان بورس

شرکت کارتن ایران از فروش زمین مشاعی این شرکت وشرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از استرداد وتهاتر 132 میلیارد تومانی خبر دادند

شرکت کارتن ایران از فروش زمین مشاعی 7 میلیارد تومانی این شرکت خبر داد. شرکت در نظر دارد قدر السهم از زمین مشاع (4 سهم از 8 سهم به مساحت 165، 3 متر مربع پس از اصلاحی 852، 2) واقع در تهران یافت آباد را از طریق مزایده به فروش برساند. مساحت کل زمین فوق 3306 مترمربع میباشد و آخرین کارشناسی انجام گرفته توسط کارشناس رسمی دادگستری در تاریخ 1397/02/30 بوده و مبلغ برآوردی بابت کل زمین 75، 960 میلیون ریال بوده است.
همچنین این شرکت درخصوص نوسان قیمت سهام خود به بورس این چنین پاسخ داد که تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. از نظر این شرکت دلایل نوسان قیمت سهام ناشی از جرای سیاست‌های هیات مدیره محترم در خصوص: 1 - پیگیری وصول مطالبات جاری و سنواتی 2 - فروش دارائی‌های غیر مولد و تبدیل به دارایی مولد 3- برنامه ریزی و پیگیری جهت عرضه محصولات شرکت در بورس کالا 4- کاهش نرخ تسهیلات و تسویه بخشی از تسهیلات می‌باشد.


شرکت ذوب آهن اصفهان نیز از استرداد و تهاتر تعهد خود با سازمان امور مالیاتی خبر داد و گفت: استرداد و تهاتر مبلغ 132 میلیارد تومان از سازمان امور مالیاتی در تاریخ 19 خرداد تسویه گردیده است.

شرکت معادن منگنز ایران در پی نوسان قیمت سهام در چند روز گذشته به سازمان بورس گفت: تا تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است؛ لذا به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روز‌های معاملاتی اخیر متاثر از وضعیت عرضه و تقاضا در بازار بوده است.

شرکت سیمان لار سبزوار در خصوص نوسان قیمت سهام خود نیز پاسخ کلیشه‌ای را روانه سامانه کدال کرد و گفت: تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. هیچ رویداد تاثیر گذاری در این شرکت ایجاد نگردیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از فروش زمین 7 میلیارد تومانی تا پاسخ‌های کلیشه‌ای به سازمان بورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..