تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این ویفر‌های خوشمزه با چای می‌چسبه!

وب‌سایت سرآشپز پاپیون: این ویفرها بسیار ساده و سریع درست میشوند و بچه ها عاشقشان خواهند شد. ویفر های بازار به کام می‌چسبند ولی ابن ویفر خانگی این مشکل را ندارد و بسیار دلچسب و خوشمزه است.

مواد لازم

آرد سفید قنادی: ۱ لیوان
اسانس موز یا(پودر کاکائو 1 ق غ): ۵ قطره
نان ویفر یا نان میکادو: ۵ عدد
پودر قند: ۱ لیوان
روغن مایع: ۱ لیوان

ویفر موزی و کاکائویی


طرز تهیه

1. آرد را تفت میدیم تا بوی خامی آن گرفته شود. بعد روغن(من نصف جامد نصف مایع استفاده کردم) و پودر قند را اضافه کرده و هم میزنیم.این کارو سریع انجام بدید تا مواد سرد نشه سرد شد دوباره بزارید رو حرارت گرمش کنیدچون سرد باشه لایه های نون بهم نمیچسبه

2. در آخر چند قطره اسانس یا پودر کاکائو ریخته واز روی حرارت بر میداریم ومواد را روی نان ها میریزیم و با لیسک پهن میکنم ( یک لایه نان میذاریم و دوباره مواد میریزیم تا نان ها تمام شود.)

3. من برا اینکه لایه ها خوب بهم بچسبه بعد اتمام کار یه سینی رو نون میزارم بعد رو سینی یه جسم سنگین میزارم تا خوب بهم بچسبن و پرس شن

4. بعد از یک ساعت امادست و به دلخواه برش میزنیم(اینجانب مواد را دوبرابر کردم و به یکیش اسانس موز و به دیگری کاکائو زدم.)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این ویفر‌های خوشمزه با چای می‌چسبه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..