تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ربات همدم خانگی «میکو» در هند تولید شد

تولید اولین ربات همدم خانگی در هندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ربات یادشده از هوش مصنوعی بالایی برخوردار بوده و می تواند به خوبی با انسان ها تعامل کند.

تولید این ربات در یک شرکت هندی به نام اموتیکس صورت گرفته که موسس آن سه مهندس هندی هستند. ربات یادشده برای پخش موسیقی و کمک به افراد برای توسعه مهارت های آنها نیز قابل استفاده است.

ربات میکو قادر به پاسخ دادن به طیف گسترده ای از سوالات بوده که شامل اخبار روز، ریاضیات، رویدادهای جاری و غیره هستند. این ربات همچنین از معلومات زیادی در مورد مباحث و مسائل مربوط به جامعه هند برخوردار است.

این ربات کوچک قادر به حرکت و آواز خواندن هم هست و می تواند در زمان خواب کودکان برای آنها قصه بگوید و حتی برخی بازی های ساده را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:سازه‌های جذاب و حیرت انگیزی که توسط ربات‌ها ساخته می‌شوند + فیلم 

بدنه این ربات بسیار مستحکم است و ریکو در صورت سقوط از ارتفاع یا ضربه دیدن آسیبی نمی بیند. این ربات از طریق بلوتوث به یک برنامه تلفن همراه به نام مای – میکو متصل می شود که برای مدیریت این ربات طراحی شده است. ربات یادشده بعد از شارژ باتری برای سه ساعت قابل استفاده است. قیمت این ربات حدود ۲۸۰ دلار است.

منبع:مهر

انتهای پیام/

تولید اولین ربات خانگی در هند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ربات همدم خانگی «میکو» در هند تولید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..