تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه ای عجیب که یک پزشک با آن روبرو شد + فیلم

صحنه ای عجیب که یک پزشک با آن روبرو شد + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد 51 ساله اهل چین که به مدت 1 هفته از خونریزی بینی رنج می برد سرانجام به علت خونریزی عجیب بینی اش پی برد. پزشک معالج این مرد پس از معاینه او یک زالوی خون آشام را از بینی اش خارج کرد. در ویدئویی که منتشر شده است این پزشک در حالی که دچار بهت و حیرت شده است این زالو را از بینی این مرد خارج می کند.

بنا به گزارش رسانه های محلی چین این مرد میانسال پس از آن راهی بیمارستان شد که همسرش به او گفت که چیزی را در داخل بینی اش مشاهده کرده است. تخمین زده می شود این زالو دست کم 4 اینچ طول داشته است. بنا به گفته این بیمار این زالو احتمالاذاز راه دهانش وارد بینی اش شده است. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 1.2 میلیون بیننده داشته و حدود 18 هزار بار به اشتراک گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید

فیلمی که یک راننده از یوفویی مرموز تهیه کرد+ فیلم

انتهای پیام/

بیرون کشیدن زالو در بینی مرد میانسال چینی!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه ای عجیب که یک پزشک با آن روبرو شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..