تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات اخلال در پروازهای تهران به دلیل توفان

به دلیل شرایط جوی نامساعد تهران، طوفان شدید و گرد و خاک 4 پرواز به مقصد تهران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند.

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرآنلاین: به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، به دلیل شرایط جوی نامساعد تهران، طوفان شدید و گرد و خاک 4 پرواز دیگر به مقصد تهران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند.

پروازهای شماره 4048 زاگرس زاهدان-تهران ساعت 22:5، 023 کاسپین مشهد-تهران ساعت 22:07، 7024 کیش ایر کیش-تهران ساعت 22:10، 6341 تابان مشهد -تهران ساعت 22:13 در اصفهان فرود آمدند.

پیش از این در ساعت 21:05 هم پرواز شماره 3402 ایران ایر مسیر اردبیل-تهران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشسته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات اخلال در پروازهای تهران به دلیل توفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..