تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادیو مونت کارلو؛ رئال مادرید در فکر استخدام ویاش بواش

 سرمربی سابق چلسی و پورتو، گزینه هدایت رئال مادرید شده است.

به گزارش شما نیوز ، اگرچه پرز تمایل داشت تا بعد از جدایی زیدان، پوچتینو را به تیمش بیاورد ولی او خوب می داند که مذاکره با دنیل لوی و راضی کردن مدیر تاتنهام برای استخدام پوچتینو، تا چه اندازه سخت است، سایر گزینه ها همچون آلگری و کلوپ نیز مایل به ترک تیم فعلی شان نیستند و همین موضوع کار رئال مادرید را برای انتخاب سرمربی بعدی سخت کرده است.

حالا رادیو مونت کارلو مدعی شده است که رئال مادرید در فکر استخدام آندره ویاش بواش سرمربی پرتغالی است. ویاش بواش ۴۰ ساله که سابقه مربیگری در تیم های پورتو، تاتنهام و چلسی را دارد، دسامبر گذشته از باشگاه چینی شانگهای سیپگ جدا شد. ویاش بواش که کارش را در کادرفنی مورینیو آغاز کرد، سابقه فتح لیگ اروپا، لیگ روسیه و جام حذفی پرتغال را در کارنامه اش دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادیو مونت کارلو؛ رئال مادرید در فکر استخدام ویاش بواش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..