تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی سیستم تمام خودران تسلا تا ماه اوت

راه‌اندازی سیستم تمام خودران تسلا تا ماه اوت

به گزارش خبرآنلاین، پس از توئیت ایلان ماسک و خبر تمام خودران شدن سیستم اتوپایلوت 5 درصد از سهام این کمپانی افزایش یافت. {لینک}

سیستم اتوپایلوت تعریف‌شده در خودروهای تسلاموتورز همان سیستم پیشرفته کروز کنترل است که بخشی از مدیریت رانندگی و سیستم هشدار برای رانندگی امن را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

تا این زمان تمرکز فناوری روی رانندگی امن بوده است اما با قابلیت تمام خودران روی V9 به اجرا گذاشته خواهد شد تا نرم‌افزار خودران با آپدیت جدید در ماه اوت، کمک دست رانندگان باشد.

گروه‌های حامی مشتری به تسلا در مورد معضل موجود در سیستم اتوپایلوت هشدار دادند که اخیراً منجر به حادثه مرگ‌بار با خودروی مدل ایکس در 23 مارس شد.

از سوی دیگر رقبا نیز دست به توسعه سیستم خودران روی خودروهای جدید خود زده‌اند که از آن جمله جنرال موتورز است که سیستم موسوم به Super Cruise را طوری تعریف کرده است تا راننده بدون دست زدن به‌فرمان به رانندگی ادامه دهد اما به‌طور خودکار اگر تشخیص دهد که راننده حواسش به رانندگی نیست، این قابلیت از کار بیفتد. سیستم سوپر کروز در کادیلاک‌های 2020 عرضه خواهد شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی سیستم تمام خودران تسلا تا ماه اوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..