تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک‌های 45 میلیون ریالی مردم سنگر با کمک‌های سپاه و نهادهای انقلابی در ماه مبارک رمضان

مدیر کمیته امداد سنگر از جمع‌آوری کمک‌های 45 میلیون ریالی مردمی با کمک‌های سپاه و نهادهای انقلابی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر، کمیته امداد ازجمله اولین نهادهایی است که باگذشت مدت کوتاهی از انقلاب اسلامی ایران به دستور امام خمینی(ره) در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ باهدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت نیازمندان و محرومان و خودکفا کردن آن‌ها تأسیس شد.

این نهاد تاکنون در بخش‌های عمرانی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی گام‌های بلند و اساسی را برداشته و امروزه بیشترین خدمات آن در حوزه توانمندسازی مددجویان متمرکزشده است.

در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، همایشی با حضور مسئولان، خیران و جمعی از مددجویان در کمیته امداد امام خمینی (ره) سنگر برگزار شد.

رئیس کمیته امداد بخش سنگر در جمع حامیان این بخش با اشاره به اهمیت کمک به فقرا و ایتام اظهار کرد: دین مبین اسلام توجه زیادی به ایتام دارد و همه فرزندان جامعه ازجمله کسانی که پدر و مادر خود را ازدست‌داده‌اند، جزء فرزندانمان هستند.

عبدالرضا هژبر با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف کمیته امداد کمک به نیازمندان با حفظ کرامت انسانی است افزود: تاکنون سعی کرده‌ایم تا خدمت خود را برای رضای خدا انجام دهیم و باید نظر و دیدگاه مردم را نیز نسبت به اقدامات کمیته امداد جلب کنیم.

وی بر لزوم افزایش جلب مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های کمیته امداد تاکید کرد و گفت: کمیته امداد باید تقویت شود تا امکانات بیشتری برای خدمت‌رسانی به محرومین فراهم کند.

رئیس کمیته امداد بخش سنگر با بیان اینکه این نهاد در سرفصل‌های مختلف امدادرسانی می‌کند خاطرنشان کرد: بخش سنگر حدود دو هزار و 900 خانوار تحت پوشش دارد که بالغ‌بر پنج هزار نفر را شامل می‌شود.

هژبر با اشاره به اقدامات انجام‌شده به مددجویان از سوی کمیته امداد بخش سنگر در سال گذشته تصریح کرد: برای ۳۰۰ خانوار تحت پوشش با مبلغ شش میلیارد تومان اشتغال‌زایی، ۳۵ خانوار به‌صورت رایگان ساخت مسکن و ۲۵۰ خانوار از  یک‌میلیون تا پنج میلیون وام کارگشایی پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه امسال توسط مسئولین بخش سنگر بازدید میدانی از خانواده‌های یتیم برگزار و سبد کالا به همراه مبالغ نقدی تهیه‌شده خاطرنشان کرد: در بازدیدهای میدانی انجام‌شده از سوی مسئولان بخش برای 50 یتیم حامی، به مدت یک سال سرپرستی ایتام را قبول کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد بخش سنگر با اشاره به همکاری سپاه، آستان قدس رضوی و هیئت رزمندگان اسلام سنگر در ماه مبارک رمضان در جهت افزایش خدمات اجتماعی برای مددجویان گفت: تاکنون 45 میلیون ریال کمک‌های نقدی با همکاری نهادهای انقلابی و مردمی جمع‌آوری‌شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک‌های 45 میلیون ریالی مردم سنگر با کمک‌های سپاه و نهادهای انقلابی در ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..