تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوامل «ماه عسل» با مخاطبانشان گفت‌وگو می‌کنند

عوامل تولید برنامه «ماه عسل» امشب پشت خط ۱۶۲ قرار می‌گیرند و با مخاطبانشان مستقیم گفت‌وگو می‌کنند.

 به گزارش سینماخبر به نقل از روابط عمومی صداوسیما؛ عوامل تولید برنامه رمضانی «ماه عسل» برای گفت و گوی مستقیم با مخاطبان و پاسخ به سوالات آنان، امشب (دوشنبه ۲۱ خرداد) از ساعت ۲۱ تا ۲۲ در واحد ارتباط با مخاطبان در اداره کل روابط عمومی صدا و سیما حضور می‌یابند.

مخاطبانی که علاقه دارند با عوامل این برنامه به طور زنده و تلفنی گفت و گو کنند می‌توانند با شماره‌گیری ۱۶۲، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنند.

برنامه «ماه عسل» رمضان امسال دوازدهمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد و با اجرای احسان علیخانی هر شب قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوامل «ماه عسل» با مخاطبانشان گفت‌وگو می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..