تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«حرفه ای شو» به روی آنتن شبکه آموزش می رود

برنامه «حرفه ای شو» در راستای برنامه «پنجه های کارآمد» در شبکه آموزش سیما تولید شده که به زودی روی آنتن می رود.

 به گزارش سینماخبربرنامه «حرفه ای شو» درقالب مسابقه و با مشارکت سازمان فنی حرفه ای کشورجهت هدایت تحصیلی و تقویت روحیه کارآفرینی دانش آموزان، در شبکه آموزش سیما تولید شده است.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کارآفرینی و نیاز امروز آموزشی و هدایت تحصیلی دانش آموزان و والدین بر اساس نیاز کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،این برنامه به هدایت تحصیلی و معرفی رشته های هنرستان برای مخاطب عام و محصلین و افزایش آگاهی عمومی جامعه نسبت به مشاغل و رشته های تحصیلی می پردازد.

برنامه «حرفه ای شو» به تهیه کنندگی علیرضا سپهرین به زودی از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««حرفه ای شو» به روی آنتن شبکه آموزش می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..