تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو به کورتس؛بیایید جایمان را با هم عوض کنیم

صدراعظم اتریش و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی با هم دیدار کرده و بر لزوم حمایت وین از تل‌آویو تاکید کردند.

به گزارش بولتن نیوز، «سباستین کورتس» صدراعظم اتریش بعد از سفر به فلسطین اشغالی، با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

کورتس در دیدار با نتانیاهو مدعی شد: «شما در منطقه‌ای خطرناک زندگی می‌کنید و همسایگان شما مانند همسایگان ما (خوب) نیستند، مثل لیختنشتاین یا سوئیس».

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی سپس وعده داد که وین به حمایت‌هایش از تل‌آویو ادامه داده و تلاش خواهد کرد تا اعضای اتحادیه اروپا را با نگرانی‌های امنیتی رژیم صهیونیستی آشنا کند.

نتانیاهو نیز در واکنش به این اظهارات کورتس مبنی بر اینکه تفاوت منطقه غرب آسیا با اروپا را درک می‌کنند، با تمسخر گفت: «می‌خواهید جایمان را عوض کنیم؟» و کورتس نیز پاسخ داد: «نه فکر نکنم!»

صدراعظم اتریش سپس به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اطمینان داد که برای مبارزه با رویکردهای ضد اسرائیلی در اروپا تلاش می‌کند زیرا مسئولیت‌هایشان را محدود به مرزهای اتریش نمی‌دانند.

کورتس که رهبر جوان دولت ائتلافی متشکل از راست‌گراهای افراطی است، روز یکشنبه برای سفری سه روزه و دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وراد فلسطین اشغالی شد.

وی پیشتر هنگام بازدید از دیوار ندبه، دولت ارتش و مردم خود را به انجام اقدامات فجیع و شرم‌آور در زمان هولوکاست متهم کرده و گفت آنها اکنون در قبال تاریخچه خود مسئول هستند و این اتفاق دوباره رخ نخواهد داد.

صدراعظم اتریش در حالی به بهانه حادثه ادعایی هولوکاست از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند که نظامیان آنها به دستور کابینه، طی دو ماه و نیم اخیر بیش از 127 فلسطینی را به خاطر تظاهرات راهپیمایی بازگشت در مناطق مرزی غزه به شهادت رسانده و حدود 14 هزار نفر را نیز مجروح کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو به کورتس؛بیایید جایمان را با هم عوض کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..