تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مردم خرم‌آباد: وزیر ورزش به قضیه «بانوی جودوکار» ورود کند

 نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی بر ورود وزیر ورزش به موضوع بانوی جودوکار تأکید کرد.

محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته پیش در حوزه انتخابی خرم‌آباد بودم که فاطمه رشیدی که تاکید داشت قرار بوده در جاکارتا حضور پیدا کند، به همراه برادرش به دیدار بنده آمدند و موضوع انتخاب نشدنش برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را مطرح کردند.

وی گفت: بنده پس از اطلاع ، موضوع را از خانم محمدیان معاون بانوان وزیر ورزش پیگیر شدم اما جواب قانع‌کننده‌ای نشنیدم.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «ظاهراً با این بانو برخورد فیزیکی شده است» اضافه کرد: اخلاق در ورزش حرف اول را می‌زند که در این اتفاق رعایت نشده است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با بیان این‌که «قضیه را پیگیری خواهیم کرد»، افزود: از وزیر ورزش و جوانان توقع برخورد تند داریم و این یک مطالبه به‌حق است و اگر وزیر ورود نکند یعنی به اخلاق، ورزش، بانوان و... بی‌اعتنایی کرده است.

وی گفت: بنده وکیل این خانم در خرم‌آباد هستم و اگر هر بانوی دیگری در ایران برای چنین موضوعی به بنده مراجعه می‌کرد بدون تردید پیگیری می‌کردم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مردم خرم‌آباد: وزیر ورزش به قضیه «بانوی جودوکار» ورود کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..