تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی اپلیکیشن خرید و فروش خودرو دست دوم در پایتخت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد افشار با اشاره به اینکه خرید و فروش خودروهای دست دوم چالش‌هایی به همراه دارد، گفت: تعیین اصالت خودرو، قیمت کارشناسی و تبعاتی که نقل و انتقالات رسمی دارد، از جمله این چالش‌ها است که البته شرکت ساماندهی شهرداری تهران در 5 نقطه سطح شهر با ایجاد فضای خرید و فروش خودرو، تا حدودی این چالش‌ها را حل کرده است که به دنبال گسترش این بستر نیز هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی این شرکت در حوزه ساماندهی خرید و فروش خودرو دست دوم عنوان کرد: 5 مرکز خرید و فروش خودرو تنها در روزهای تعطیل فعالیت می‌کنند که به دنبال دائمی شدن فعالیت این مراکز در تمام ایام سال هستیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران با اشاره به عزم این شرکت برای قرار گرفتن خرید و فروش رسمی خودرو در بستر تجارت الکترونیک، عنوان کرد: به دنبال راه اندازی اپلیکیشن خرید و فروش خودرو دست دوم هستیم که به شهروندان این امکان را می‌دهد از منازل خود وضعیت خودروهای عرضه شده را رصد کرده و خودرو مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنند.

وی با اشاره به تفاوت این اپلیکیشن با سایت‌های معرفی خودرو توضیح داد: شهرداری تهران به واسطه جایگاه خود، این پتانسیل را دارد تا با تعاملاتی با ادارات آگاهی و همچنین راهنمایی و رانندگی خدمات کامل تری را به فروشندگان و خریداران خودرو ارائه کند.

افشار در توضیح چگونگی مراحل فعالیت اپلیکیشن خرید و فروش خودرو دست دوم تصریح کرد: به محض ورود فروشنده به داخل مراکز، از خودرو تصویربرداری شده و اطلاعات آن با شماره رسمی ثبت و مامور آگاهی سندیت را بررسی می‌کند، پس از این مراحل خودرو از لحاظ فنی در قسمت بدنه کارشناسی شده و قیمت‌گذاری می‌شود و در نهایت اطلاعات ثبتی در پروفایل برای خریداران به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: بر این اساس خریدار می‌تواند از منزل خود با استفاده از این اپلیکیشن تمام ویژگی‌های خودرو مورد نظر خود را بررسی و در صورت انتخاب به محل خرید و فروش خودرو مراجعه و پس از خرید در همان محل سند رسمی را دریافت کند.

به گزارش شهرنوشت - به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران یک خط وی آی پی نیز برای تعویض پلاک در مراکز خرید و فروش خودرو مهیا شده است.

افشار با اشاره به اینکه اپلیکیشن خرید و فروش خودرو دست دوم شهریورماه آماده بهره برداری می‌شود، عنوان کرد: این اپلیکیشن در مرحله اول در مرکز خرید و فروش خودرو سعیدی بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی اپلیکیشن خرید و فروش خودرو دست دوم در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..