تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه انتخاب رنگ مو در مردان با توجه به رنگ پوست

اگر رنگ موهای شما سفید شده است و می خواهید این سفیدی را پنهان کنید باید نکاتی را رعایت کنید تا رنگ مویی طبیعی و زیبا داشته باشید.

نکات رنگ کردن مو مردان

اگر جزو آقایانی هستید که موهیای شما در حال سفید شدن است و از این تغییر ظاهری راضی نیستید نباید نگران باشید می توانید خیلی راحا موهای خود را رنگ کنید جوری که کسی متوج نشود. موهای جو گندمی جذابیت خاصی به ظاهر آقایان می بخشد اما بعضی از مردان این حالت مو را دوست ندارند و با رنگ کردن آن را پنهان می کنند.

البته رنگ مو بستگی به رنگ پایه موهای شما دارد مثلا اگر موهای مشکی دارید باید رنگ مشکی را انتخاب کنید که درجه تیرگی و روشنی آن متفاوت است.

نحوه انتخاب رنگ مو در مردان با توجه به رنگ پوست

ترفندهای رنگ کردن مو مردان

رنگ ومو باید با رنگ پوست تناسب داشته باشد. اگر رنگ موی شا با پوست همخوانی نداشته باشد چهره شما را خسته و بی حال نشان می دهد. اگر نمی دانید رنگ مو را چگونه انتخاب کنید و برای شما سخت است با ما همراه باشید تا بگوییم چه رنگ مویی برای شما مناسب است.

اگر میخواهید به جز رنگ مشکی رنگ موهای دیگری انتخاب کنید باید بر اساس تن پوست تان رنگ مو انتخاب کنید. رنگ پوست تان را با نگاه کردن به رگ های ساعد میتوانید تشخیص دهید, رگ های آبی یعنی تن پوست سرد و رگ های سبز یعنی تن پوست گرم.

تن پوست گرم:بهترین رنگ مو برای این افراد مشکی و قهوه ای است. تن پوست سرد:رنگ موهای روشن مناسب با رنگ پوست انتخاب کنید.

نکته:جنس موی مردان با زنان فرق میکند و رنگ پذیری بهتری نسبت به خانم ها دارد پس باید از رنگ موهای مخصوص آقایان استفاده کنید تا موهایی طبیعی تر داشته باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه انتخاب رنگ مو در مردان با توجه به رنگ پوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..