تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان سیزدهمین جشنواره «نامه‌ای به امام رضا (ع)» در کردستان اعلام شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان، سیزدهمین جشنواره بین المللی «نامه‌ای به امام رضا (ع)» همزمان با تیر سال جاری برگزار می‌کند.
این فراخوان در چهار بخش «بین المللی، ملّی، استانی و بخشی هم ویژه» برگزار می‌شود که برشور فراخوان آن در بخش ملی در اختیار استان‌های کشور قرار گرفته است.
این فراخوان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در بین مراکز، موسسات، کانون‌های مساجد و سازمان‌های مرکز استان و شهرستان‌های تابعه توزیع شده است.
بخش ملّی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود که در هر یک از دو رده، ۳ اثر برگزیده (مجموعاً ۶ اثر) و ۸ اثر شایسته تقدیر وجود خواهد داشت.
در بخش ویژه این فراخوان نیز به حدیثی از امام رضا (ع) در موضوع «نماز» و حدیثی دیگر از ایشان در موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی که توسط شرکت کنندگان انتخاب می‌شود، جوایزی اهداء می‌شود.
«اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) و گرامیداشت پدیدآورندگان آثار در حوزه فرهنگ رضوی» از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.
آخرین مهلت ارسال آثار ۱۸ خردادماه ۹۷ است، همچنین آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «دلنوشته امام رضا (ع)» ۲۴ دیماه در مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به آدرس mazandaran.farhang.gov.ir یا mazandaran.shamstoos.ir می‌توانند نسبت به ارسال دلنوشته‌های خود به دبیرخانه جشنواره در ساری به نشانی میدان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یا از طریق پست الکترونیک به آدرس Nameh.imamreza@gmail.com اقدام کنند.
انتهای پیام/م

فراخوان سیزدهمین جشنواره «نامه‌ای به امام رضا (ع)» در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان سیزدهمین جشنواره «نامه‌ای به امام رضا (ع)» در کردستان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..