تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی آمریکا را هدایت می کند

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، در مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی و شهدای روحانی که در بوستان آذر برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند دو راهبرد عبادت و اجتناب از طاغوت را رسالتی برای انبیا قرار داده است،گفت: خداوند در قرآن‌کریم می‌فرماید ما یک رسالت و راهبردی را به همه انبیاء و فرستادگان خود داده‌ایم که آن را در بین مردم اعلام کنند.

وی با بیان اینکه تفکیک راهبرد عبادت از خداوند و اجتناب از طاغوت رسالت را ناقص می‌کند، اضافه کرد: کسانی که در خط انبیا و اولیای الهی بوده‌اند این دو راهبرد را به‌درستی انجام داده‌اند اما افرادی که مخالف مسیر الهی بوده‌اند از مسیر اهل‌بیت (ع) دور شده‌اند.

امام‌جمعه قم عبادت خداوند و اجتناب از طاغوت را راه رسیدن به بصیرت دانست و بیان کرد: همان‌طور که امام خمینی(ره) در زمان رژیم ستم‌شاهی این دو راهبرد را انجام می‌داده‌اند و به مردم نیز تلقین می‌کرده‌اند بعد از انقلاب نیز این مسیر را در برابر شیطان بزرگ در پیش‌گرفته بودند.

وی با اشاره به اینکه یکی از افرادی که در زمان امام (ره) راهبرد عبادت از خداوند و اجتناب از طاغوت را پیش‌گرفته بودند شهید آیت‌الله سعیدی بود،ابراز کرد:شهید آیت‌الله سعیدی می‌فرمودند آمریکا به‌خودی‌خود هیچ نیست بلکه این رژیم صهیونیستی است که آنان را هدایت می‌کند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه باید در جامعه با یک راهبرد پیش برویم، یادآورشد: پراکنده‌کار کردن جامعه را جایی نمی‌رساند، در زمان گذشته مردم از سیاست‌های رژیم پهلوی بی‌اطلاع بودند اما امام خمینی(ره) مردم را آگاه می‌کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری هر مسئولی را که مسیر خطا پیش بگیرد آن را با صحبت و موعظه هدایت می‌کند تا به مسیر اصلی خود بازگردد.

‌انتهای پیام/ ح

بندگی خدا و اجتناب از طاغوت سرلوحه زندگی شهید آیت‌الله سعیدی بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی آمریکا را هدایت می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..