تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تمام قوا از پروژه ساخت پارک موزه دفاع مقدس حمایت می کنم / وجود پادگان لشکر 30 در شهر گرگان منشا خدمات بسیاری است

ساعت: 16:06 منتشر شده در مورخ: 1397/03/21 شناسه خبر: 1372806

ارشد آجا در استان گلستان و مازندران گفت : تمام قد از ساخت پارک موزه دفاع مقدس در تپه نورالشهدا گرگان، حمایت می کنم چرا که گنجینه دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ "امیر مهدی معمار باشی" فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان صبح امروز دوشنبه 21 خرداد ماه در دیدار با اعضای تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در خصوص موضوع ساخت پارک موزه دفاع مقدس و همچنین واکنش فرماندار جدید گرگان مبنی بر متوقف سازی این پروژه در این منطقه از استان، عنوان کرد: حتما لشکر 30 پیاده گرگان از ساخت پارک موزه دفاع مقدس حمایت خواهد کرد.

معمار باشی افزود: هزینه انجام شده برای پارک موزه دفاع مقدس، میلیاردی بوده است و اگر بنا بود چنین اتفاقی روی ندهد چرا از همان اول برای این مکان سرمایه گذاری و هزینه شده است و تا بحال کارهای عمرانی زیادی آنجا انجام شده است. این مکان با وجود پیکر پاک 8 شهید گمنام، می تواند به عنوان یک قطب گردشگری و معنوی در استان باشد اما متاسفانه برخی ها به دنبال تخریب چنین فضای معنوی در استان هستند.

"امیر معمار باشی" عنوان کرد: با توجه به انجام شدن کارهای عمرانی برای ساخت این پارک موزه در تپه نورالشهدا ناهارخوران گرگان، قطعا در برابر هجمه های سیاسی از سوی برخی از مسئولین و افراد، خواهیم ایستاد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان در خصوص جابجایی لشکر 30 پیاده گرگان، اظهار کرد: چرا برخی از مسئولین و اعضای شورا با هدف کسب رای، به موضوع جابجایی قرارگاه ورود پیدا می کنند. آیا مسائل مهم دیگری از باب مشکلات اقتصادی ، اجتماعی  و شهری در شهر گرگان وجود ندارد. چرا برخی ها، به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند تا به خواسته ها و منافع سیاسی خود برسند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دستور العمل جابه جایی پادگان ها از داخل شهر به خارج از شهرها از سوی ستاد کل نیرو های مسلح عنوان شده است اما با توجه به عدم رضایت مردمی ، در خصوص جا بجایی این پادگان؛ نه زمینی و نه اعتباری در این راستا به قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان واگذار نشده است.

"امیر معمار باشی" تصریح کرد: اگر پادگان لشکر 30 پیاده گرگان از داخل شهر جابه جا شود، قطعا بدانید این امر با مخالفت جدی مردم همراه خواهد شد و این را بدانید که با تمام تلاش سیاسیون این قرارگاه، از این نقطه شهر جا بجا نمی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تمام قوا از پروژه ساخت پارک موزه دفاع مقدس حمایت می کنم / وجود پادگان لشکر 30 در شهر گرگان منشا خدمات بسیاری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..