تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت شیطنت‌های سردار در تمرین تیم ملی (عکس)

به گزارش شما نیوز ، سردار آزمون یکی از جوان ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است و همیشه با شیطنت هایش، وضعیت روحی روانی هم تیمی ها را بهبود می بخشد. او در چند روز اخیر نیز رویه قبلی را تداوم بخشیده و شیطنت های بسیاری در تمرین انجام داده است.

اما امروز دیگر ملی پوشان حساب های قبلی را یک جا با سردار آزمون تسویه کردند و در جمع 12-13 نفره شان مهاجم تیم ملی را به اشکال مختلف و البته به شوخی مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این نوع شوخی پیش تر هم در تمرین تیم ملی دیده شده و طعمه قبلی، مرتضی پور علی گنجی، مدافع تیم السد قطر بود. البته سری قبل، کارلوس کی روش در این شوخی حضور داشت.

سردار آزمون یکی از ستاره های تیم ملی ایران است و رسانه های خارجی نیز توجه بسیاری نسبت به او داشتند.

عکس از: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت شیطنت‌های سردار در تمرین تیم ملی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..