تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه پرسش نیویورک تایمز درباره ایران؛ تیمی برای شگفتی

از نگاه نیویورک تایمز، زدن دو گل در یک بازی می‌تواند موفقیت تیم ملی ایران در مرحله گروهی باشد. 

به گزارش شما نیوز ، حضور کی‌روش به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین مربیان فوتبال دنیا باعث شده تا رسانه‌های اروپایی توجه بیشتری به تیم ملی ایران داشته باشند. کی‌روش در کنار سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، شناخته‌شده‌ترین افراد تیم ملی هستند که در مطالبی که در مورد تیم‌های حاضر در جام‌جهانی نوشته شده به آنها بیش از بقیه پرداخته شده است. نیویورک تایمز در مطلبی به سه سوال در مورد ۳۲ تیم حاضر در روسیه پاسخ داده است و ایران هم یکی از این کشورهاست.

چه انتظاری از تیم ملی ایران داریم؟ نظم و انضباط و هوش بالا یکی از مهم‌ترین خصلت‌های تیم ملی ایران است. تیمی که بسیاری از بازیکنان و ستاره‌هایش در ایران مانده‌اند و از لیست تیم ملی برای روسیه خط خوردند و این مساله نشان می‌دهد که این تیم می‌تواند با توانایی فنی بازیکنان فعلی‌اش تماشاچیان را شگفت‌زده و متعجب کند. تیم فعلی ایران با وجود ناشناخته بودن بسیاری از بازیکنانش اما می‌تواند تیمی هیجان‌انگیز باشد.

ستاره تیم ملی ایران چه کسی است؟ مهاجم این تیم سردار آزمون که بازیکن کنونی روبین‌کازان است. بازیکنی که به عنوان مسی ایرانی شناخته می‌شود و بیشتر بار گلزنی تیم روی دوش اوست و امید اول ایرانی‌ها در روسیه است.

موفقیت تیم ملی ایران در روسیه چیست؟ این که آنها بتوانند در یک بازی دو گل به ثمربرسانند و یا این که در یکی از بازی‌های مرحله گروهی با برد از زمین خارج شوند می‌تواند تجربه خوب و موفقی برای آن‌ها باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه پرسش نیویورک تایمز درباره ایران؛ تیمی برای شگفتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..