تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران میزبان المپیاد جهانی زیست شناسی ۲۰۱۸ شد

ایران میزبان المپیاد جهانی زیست شناسی ۲۰۱۸ شد

دانش > طبیعت - ایرنا نوشت: قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در کمیته راهبردی و اجرایی المپیاد جهانی زیست شناسی 2018 گفت: مسیر پذیرش ایران برای میزبانی این دوره از المپیاد از سال 2012 آغاز شد و در نهایت میزبانی سال 2018 به ایران تعلق گرفت.

فاطمه مهاجرانی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت:از بین 62 کشور که تاکنون برای شرکت در این المپیاد ثبت نام کرده‌اند 440 میهمان حضور می‌یابند اما با افزایش تعداد آزمون دهندگان و سرپرستان تیم‌ها، تعداد میهمانان به 800 تا هزار نفر می‌رسد.
وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه المپیاد 24 تیرماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود و رقابت‌ها در دانشگاه شهید بهشتی و هتل آزادی تا 30 تیرماه ادامه می‌یابد.
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در کمیته راهبردی و اجرایی المپیاد جهانی زیست شناسی 2018 بیان داشت: آزمون دهندگان 250 نفر از دانش آموزان سنین 16 تا 18 سال هستند و از ایران نیز چهار نفر از دانش آموزان شرکت خواهند کرد.


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران میزبان المپیاد جهانی زیست شناسی ۲۰۱۸ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..