تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه شماره 3 و4 بانک تجارت برای سپرده گذاران البرز ایرانیان

در اجرای مصوبه سران محترم قوا، بانک تجارت در اطلاعیه های جداگانه از آغاز مرحله دوم پرداخت وجوه سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان خبر داد.

به گزارش شمانیوز: در اطلاعیه شماره 3 این بانک از سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان با سپرده تا 10 میلیارد ریال دعوت شده است که از روز دوشنبه 21 خرداد ماه طبق جدول زمانبندی ذیل با مراجعه به شعبی که در مرحله قبل تا سقف 1 میلیارد ریال از سپرده خود را دریافت کرده بودند نسبت به دریافت مابقی مبلغ سپرده تا سقف10 میلیارد ریال اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: هرگونه پرداخت در این مرحله منوط به بررسی و تایید اداره نظارت بر موسسات پولی غیر بانکی بانک مرکزی ج.ا.ا بوده و ارائه اصل و کپی شناسنامه ، کارت ملی و کلیه مدارک سپرده گذاری نظیر دفترچه یا کارت حساب پس انداز قرض الحسنه، دفترچه یا کارت سپرده کوتاه مدت و اوراق گواهی سپرده و نیز ارائه اسناد و مدارک مربوط به منشاء وجه واریزی به حساب البرز ایرانیان در زمان افتتاح حساب الزامی است.

اطلاعیه شماره 3 و4 بانک تجارت برای سپرده گذاران البرز ایرانیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه شماره 3 و4 بانک تجارت برای سپرده گذاران البرز ایرانیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..