تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپلو خطاب به تیم ملی انگلیس: دنبال بهانه نباشید!

فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس در مصاحبه با نشریه Sun، تاکید کرد که این تیم در صورت شکست در جام جهانی نباید به دنبال بهانه باشد.

به گزارش شما نیوز ، کاپلو در زمان حضورش روی نیمکت انگلیس نتوانست موفقیت خاصی با این تیم به دست آورد و در نهایت روی هاجسون جانشین او شد. انگلیس با تیمی جوان راهی جام جهانی شده و انگیزه های بالایی در این تیم دیده می‌شود و حال کاپلو مدعی شد که آنها نباید به دنبال بهانه جویی باشند.

 

 

 

او گفت:" باقی تیم‌ها ادامه می‌دهند و پیروز می‌شوند و به دنبال بهانه نیستند، بهانه متعلق به بازنده هاست. فشار جام جهانی چیز دیگری است، اینکه بهفمیم برای بازیکنان در این محیط چه اتفاقی می‌افتد، کار دشواری است. پیراهن تیم ملی، وزن سنگینی را بر روی دوش بازیکنان قرار می‌دهد ولی یک زندان نیست! اینها چیزهایی هستند که مردم پس از شکست برای توجیه شکست ها می‌سازند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپلو خطاب به تیم ملی انگلیس: دنبال بهانه نباشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..