تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود TouchRemove 2018 3.2 – برنامه حذف موارد ناخواسته از تصاویر اندروید !

دانلود امروز 23+

آخرین آپدیت دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

3

نسخه 3.2

دوست داشتن 0

TouchRemove 2018 v3.2 – اپلیکیشن حذف موارد نا خواسته از تصاویر اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

بی شک برای تمامی شما پیش آمده است که در هنگام ثبت تصاویر پس از مشاهده نتیجه نهایی متوجه اشیاء و افرادی نا خواسته در میان تصاویرتان شده اید. در چنین مواردی افراد دارای دانش تخصصی خاص به سراغ ابزار قدرتمندی نظیر فتوشاپ می روند و تنها با صرف چند دقیقه وقت آن ها را حذف می کنند اما همان طور که می دانید بسیاری از کاربران در استفاده از چنین ابزارهای تخصصی توانمند نیستند؛ که در این پست قصد داریم یکی از ساده ترین نرم افزار های موجود را برای برطرف سازی چنین مشکلی به شما عزیزان معرفی کنیم. TouchRemove 2018 عنوان یک اپلیکیشن خاص برای حذف اشیاء و افراد نا خواسته در تصاویر می باشد که توسط GeneWarrior برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به کاربرانش اجازه می دهد تا در ساده ترین حال ممکن تصاویرشان را ویرایش کنند و هر چیزی را که باعث خراب شدن عکس شده است از تصویر پاک کنند. تنها کافیست شی مورد نظرتان را علامت گذاری کنید و سپس همه چیز را به تاچ ریموو بسپارید و مطمئن باشید که تصاویر نهایی از نهایت کیفیت ممکن برخوردار هستند. جدا از این خواهید توانست تصاویر سلفی خود را از گالری دیوایس فراخوانی کنید و هر نوع جوش و لکه ای را از روی ان ها حذف کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه TouchRemove 2018 اندروید :

حذف انواع اشیاء و افراد ناخواسته از تصاویر امکان بهره از ابزاری بسیار ساده برای حذف هر چیزی توانای حذف جوش و هر نوع لکه ای از تصاویر سلفی کیفیت نهایی فوق العاده بالا به نسبت برنامه های مشابه قابلیت بی نظیر کلون کردن اشیاء و تکرار مداوم آن ها

اپلیکیشن TouchRemove 2018 با برخورداری از مجموعه امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد و بدون محدودیت زمانی می توانید از انها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v3.2:

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات .

com.genewarrior.touchremove2




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود TouchRemove 2018 3.2 – برنامه حذف موارد ناخواسته از تصاویر اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..