تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاملگی مجدد بعد از بارداری پوچ (4)

نی نی بان: چهارمین مطلب از بسته بارداری پوچ، اطلاعاتی را در خصوص شرایط حاملگی مجدد پس از بارداری پوچ با شما در میان می گذارد.حاملگی مجدد بعد از بارداری پوچ

خیلی از زوج هایی که در بارداری شان با حاملگی پوچ مواجه شوند، می خواهند بلافاصله برای بارداری مجدد اقدام کنند و نمی‌ دانند که آیا چنین امکانی برای شان وجود دارد یا خیر. پاسخ مثبت است. به محض اینکه تخمک گذاری داشته باشید می توانید باردار شوید ولی توصیه می شود که قبل از اقدام مجدد برای بارداری با پزشک خود مشورت کنید.

بارداری مجدد پس از حاملگی پوچ بسته به شرایطی که سقط جنین تان اتفاق افتاده نیز دارد. خانم هایی که کورتاژ می شوند بهتر است حداقل تا سه ماه برای بارداری مجدد صبر کنند چراکه دیواره رحمی در نتیجه کورتاژ نازک شده است و پزشک برای حفظ بارداری بعدی صلاح می بیند که بدن زمانی برای ترمیم خود داشته باشد.

یکی دیگر از اقداماتی که باید پیش از بارداری مجدد بعد از حاملگی پوچ انجام دهید این است که طی چند آزمایش سطح هورمون بتا را در خون خود را چک کنید. سطح هورمون بتا باید بعد از سقط شروع به پایین آمدن کند که این فرایند ممکن است کمی طول بکشد. تا زمانی که سطح هورمون بتا در خون شما بالاست حاملگی مجدد بعید به نظر می رسد. در اغلب خانم ها سطح هورمون بتا سه، تا چهار ماه بعد از سقط پایین آمده و امکان بارداری مجدد فراهم می گردد.

چند سیکل اول قاعدگی بعد از سقط جنین ناشی از بارداری پوچ ممکن است بدون تخمک گذاری باشد. اگر قصد بارداری مجدد دارید بهتر است با استفاده از روش های موجود اقدام به تعیین تخمک گذاری خود کنید. استفاده از کیت تخمک گذاری، توجه به ترشحات رحمی در روزهای وسط سیکل و کنترل دمای پایه بدن پیش از بلند شدن از رختخواب به صورت روزانه از جمله روش های پیشنهادی در این زمینه است.
اینکه متخصصان زنان و زایمان به شما توصیه می کنند حتما تا یک سیکل قاعدگی بعد از سقط جنین صبر کرده و باردار شوید، علتش این است که اگر قبل از شروع سیکل باردار شوید دیگر معیاری برای تعیین سن بارداری تان وجود ندارد.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که شما در بارداری مجدد بعد از حاملگی پوچ، باز هم به اسید فولیک احتیاج دارید و توصیه عمومی این است که از سه ماه قبل از بارداری شروع به مصرف این ویتامین کنید.

اگر می خواهید درباره بارداری پوچ و علل و عوارض آن بیشتر بدانید، ادامه مطالب این بسته را در این صفحه ببینید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاملگی مجدد بعد از بارداری پوچ (4)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..