تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه ویدیو کنفرانس سراسری طرح شهید بهنام محمدی در سپاه شاهرود+ تصاویر

جلسه ویدیو کنفرانس سراسری طرح شهید بهنام محمدی همزمان با سراسر کشور با حضور سرگروه‌های صالحین طرح در سپاه شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این ویدیو کنفرانس که با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و قسمت‌های دانش آموزی و صالحین و سرگروه‌های انتخاب شده واحد‌های دانش آموزی در محل اتاق کنفرانس سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، ارتباط سراسری با سپاه استان با حضور جانشین سپاه استان و معاونت‌های دانش آموزی و صالحین و همچنین سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و معاونت قرارگاه شهید بهنام محمدی کشور برقرار و به توضیح و ارزیابی این طرح پرداخته و خواهان جدیت و انجام طرح با تمام توان و روحیه جهادی دراین زمینه شدند.
در این ویدیو کنفرانس نواحی و استان‌های سراسر کشور به علاوه بر پرداختن به مشکلات پیش رو این طرح پیشنهاداتی نیز دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه ویدیو کنفرانس سراسری طرح شهید بهنام محمدی در سپاه شاهرود+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..