تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت بانوان سیستان و بلوچستان در تعاونی ها

15 درصد تعاونی‌های سیستان و بلوچستان را بانوان تشکیل داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، معاون تعاون اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از 2 هزار و 121 تعاونی فعال در استان 326 تعاونی را بانوان راه اندازی کرده اند.

شه‌ بخش برگزاری کارگاههای آموزشی، تسهیلات کم بهره، برپایی نمایشگاه برای فروش تولیدات این تعاونی‌ها  و برند سازی محصولات تولیدی را از جمله برنامه‌های حمایتی فعالیت بانوان در حوزه تعاونی‌ها عنوان کرد.

شاقوزایی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان هم از اعلام آمادگی برای بیمه شدن این بانوان خبر داد و گفت: 10 درصد از 15 درصد حق بیمه این افراد توسط دولت پرداخت می شود.

تعاونی‌های فعال بانوان سیستان و بلوچستان بیشتر در حوزه‌های خدمات، حمل ونقل، فرش دستباف، صنعتی، عمران و مسکن فعالیت می کنند.

فعالیت بانوان سیستان و بلوچستان در تعاونی ها فعالیت بانوان سیستان و بلوچستان در تعاونی ها فعالیت بانوان سیستان و بلوچستان در تعاونی ها فعالیت بانوان سیستان و بلوچستان در تعاونی ها فعالیت بانوان سیستان و بلوچستان در تعاونی ها فعالیت بانوان سیستان و بلوچستان در تعاونی ها فعالیت بانوان سیستان و بلوچستان در تعاونی ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت بانوان سیستان و بلوچستان در تعاونی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..