تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطه پرچمداران سامسونگ بر بازار جهانی موبایل

پیشتر گزارش شده بود که آیفون 10 عنوان پرفروشترین موبایل سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی را از آن خود کرده است اما اکنون فروش پرچمداران سامسونگ در فروردین و اردیبهشت به قدری پیشرفت نموده که این موبایل‌ها دوباره به جایگاه قبلی خود بازگشته‌اند و بازار فروش موبایل‌های هوشمند را به تسخیر خود درآورده‌‌اند.

آمار فروش پرچمداران سامسونگ به قدری بالا بوده که موفق شده گرانترین آیفون اپل را به جایگاه سوم بفرستد. گلکسی اس 9 پلاس پرفروشترین موبایل در ماه فروردین و اردیبهشت شده و گلکسی اس 9 در رتبه‌ی دوم این جدول قرار گرفته است. بدین صورت که در حال حاضر هرکدام از این دو موبایل ۲.۶ درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده‌اند.

طبق گزارشات به دست آمده، ساکنین آسیا و آمریکای شمالی، طی فروردین و اردیبهشت از پرچمداران سامسونگ به شدت استقبال کرده‌اند و این مسئله افزایش آمار فروش این گوشی‌ها را نتیجه داده. البته استقبال مطلوب کاربران از گوشی‌های سامسونگ تنها به پرچمداران این کمپانی محدود نمی‌شود چرا که هنوز هم گلکسی اس 8 موبایل محبوبی در میان کاربران به شمار می‌رود و در جدول فروش جهانی موبایل‌های هوشمند عنوان دهم را به خود اختصاص داده‌ است.

سه آیفون سال ۲۰۱۷ عناوین بعدی را در این جدول به خود اختصاص داده‌اند و اپل رقابت نزدیکی با سامسونگ دارد چرا که آیفون‌های 10 و 8 پلاس هر کدام ۲.۳ درصد و آیفون 8 نیز ۲.۲ درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. بدین ترتیب تنها ۳ تا ۴ درصد میان فروش این مدل‌ها با پرچمداران سامسونگ وجود دارد. البته در این جدول هنوز آیفون 6 و 7 نیز حضور دارند و با اختصاص دادن ۱.۴ از سهم بازار، رتبه های هفتم و نهم را از آن خود کرده‌اند.

ماژول دوربین گلکسی +S9

نکته‌ی جالب دیگر حضور دو موبایل شیائومی در جدول پرفروشترین موبایل‌هاست. دو موبایل Redmi 5A و Redmi Note 5 با فروش مطلوب خود توانسته‌اند برای اولین بار گوشی‌های این برند چینی را به جدول پرفروشترین‌ها وارد کنند.

حال در آینده باید دید با قدیمی تر شدن آیفون‌هاd فعلی و عرضه‌ی گلکسی نوت 9 چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا اپل می‌تواند بار دیگر از سامسونگ پیشی بگیرد یا این کمپانی کره‌ای به سلطنت خود ادامه خواهد داد؟

تماشا کنید: مقایسه تست سقوط گلکسی اس 9 پلاس با آیفون 10




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطه پرچمداران سامسونگ بر بازار جهانی موبایل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..