تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهادینه کردن گردشگری شبانه در پایتخت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد سالاری با اشاره به جایگاه اراضی عباس‌آباد در رونق گردشگری شهر تهران، اظهار کرد: ایجاد فضاهای عمومی که محل حضور شهروندان است، مانند اراضی عباس‌آباد، برج میلاد و ... که تأثیر بسزایی بر توسعه گردشگری و به خصوص نهادینه کردن گردشگری شبانه در تهران دارند، مغفول مانده است.

وی افزود: اراضی عباس‌آباد به عنوان مجموعه قابل توجهی شامل مجموعه پذیرایی، تفرجگاهی، فرهنگی، اجتماعی و المان‌هایی چون پل طبیعت، باغ کتاب و ... باعث شده بسیاری از تهرانی‌ها برای گذراندن اوقات فراغت حتی در ماه رمضان، با جمع خانواده‌ها تا پاسی از شب را در این مجموعه بگذرانند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد اگر بسترهای لازم برای گردشگری در تهران فراهم باشد، شاهد استقبال مردم از این تفرجگاه‌ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری شورای پنجم، مجموعه شهرداری و سایر نهادهایی مانند نهادهای امنیتی و انتظامی که در فرایند مدیریت تهران دخالت دارند، همراه شوند تا گردشگری شبانه که به شدت در کشورهای توسعه یافته بسترسازی شده است توسعه یابد، چرا که در این صورت شاهد استقبال گردشگران از این گونه طرح‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهادینه کردن گردشگری شبانه در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..