تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از کتاب حجاب، عفاف وغیرت درنیشابور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید ابوالقاسم نوری مسئول نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نیشابورگفت : کتاب حجاب ، عفاف وغیرت جمع آوری وصیت نامه 49 شهید دوران دفاع مقدس است که در وصیت نامه‌های خود به مسئله حجاب وعفاف پرداخته اند.

وی ادامه داد: این کتاب توسط رمضانعلی خلیل زاده از جانبازان و از راویان دوران دفاع مقدس نوشته شده است و دارای 160 صفحه می‌باشد و با هزینه شخصی این جانباز بزرگوار چاپ شده است که ضروریست با خرید آن ازاین اقدام فرهنگی حمایت شود .

گفتنی است سردارشهید حاج سید علی منصوری در 20 خرداد 95 در راه دفاع از حریم اهل بیت (علیه السلام) در کربلای خان طومان به شهادت رسید.

انتهای پیام // س. ح


رونمایی از کتاب حجاب و عفاف همزمان با سالگرد سردار شهید مدافع حرم سید علی منصوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از کتاب حجاب، عفاف وغیرت درنیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..