تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی نیسان تانکر حامل روغن موتور در جاده فیروزه

واژگونی نیسان تانکر حامل روغن موتور در جاده فیروزهبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان نیشابور گفت : در پی بروز این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره 2 به محل اعزام کرد .

وی ادامه داد : این حادثه زمانی رخ داد که راننده نیسان در سر پیچ به علت سرعت زیاد واژگون شده بود و بار روغن موتور درون تانکر بر روی جاده پخش شده بود.

مدیر عامل آتش نشانی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل و بررسی وضعیت حادثه ابتدا عملیات احتیاط حریق انجام دادند و سپس برای پیشگیری از حوادث احتمالی در اثر سر خودرن خودرو‌ها اقدام به پاشیدن خاک و ماسه از اطراف جاده بر روی روغن‌های سطح جاده نمودند.

حسینی گفت : خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.

انتهای پیام // س.ح


نیسان حامل روغن موتور دچار حادثه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی نیسان تانکر حامل روغن موتور در جاده فیروزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..