تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط محموله ۳/۵ تنی ماهی فاسد در سنندج

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی کردستان با اشاره به کشف بالای ماهی فاسد در سنندج، خطاب به شهروندان گفت: از خرید و مصرف ماهی‌هایی با بسته‌بندی برند موجود در تصویر جدا خودداری کنند.

وی افزود: در پی بازدید از یکی از مراکز بسته‌بندی سنندج، بیش از ۳/۵ تن ماهی فاسد را کشف و ضبط کردیم که تولیدکنندگان این واحد در حال بسته‌بندی ماهی‌های فاسد با تاریخ جدید و عرضه به بازار بودند.

مدیرکل دامپزشکی کردستان با ابراز تاسف از چنین اقدامی، تصریح کرد: متخلفان با استفاده از الکل برچسپ‌ها را پاک کرده و در حالی که ماهی‌ها فاسد شده بود با استفاده از برچسپ‌های جدید و بدون رعایت هیچ گونه موارد بهداشتی، تاریخ انقضای آن را به ۹ ماه آینده تغییر می‌دادند.

وی همچنین از کشف و ضبط ۲۱۳ کیلوگرم ماهی فاسد در سقز خبر داد که از جنس و برند همین ماهی‌هایی بود که در سنندج ضبط شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک به سامانه پیغامگیر ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د م

کشف و ضبط ۲۱۳ کیلوگرم ماهی فاسد در سقز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط محموله ۳/۵ تنی ماهی فاسد در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..