تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




11 هزار نفر در بخش صنایع دستی مجوز فعالیت دارند/ آموزش رایگانِ 2 هزار و 300 نفر در استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مرتضی آبدار ظهر امروز در آئین تقدیر از دریافت کنندگان نشان ملی مرغوبیت صنایع اظهار داشت: در سال جاری که موضوع کالای ایرانی مطرح است باید صنایع دستی خودمان را ارتقاء دهیم اگرچه امسال رکورد فروش شکسته شد.

وی ادامه داد: در سازمان صنایع دستی هدف ارتفای جایگاه صنایع دستی می‌باشد که در همین راستا آموزش رایگان در شهرستان‌ها برای دو هزار و 300 نفر انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تاکید کرد: برند و بسته بندی مساله مهمی است که ما در نمایشگاه ایتالیا تاثیر فروش روسری محلی با بسته بندی و برند زیبا را دیده‌ایم. 

وی با بیان اینکه در صنایع دستی یازده هزار نفر مجوز اشتغال دارند، تصریح کرد: همچنین اداره کل میراث فرهنگی در مراحل پایانی چاپ اطلس صنایع دستی است، اما وظیفه ما فراهم کردن بسترهاست و هنرمندان باید خودشان بتوانند در بازار رقابت کنند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «11 هزار نفر در بخش صنایع دستی مجوز فعالیت دارند/ آموزش رایگانِ 2 هزار و 300 نفر در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..