تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد با شناگاه‌های آلوده از سوی دادستانی/نقاط آلوده طرح‌های دریا اعلام می‌شود

ساعت: 11:36 منتشر شده در مورخ: 1397/03/21 شناسه خبر: 1372619

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اقدامات دادستان مرکز استان در مباحث دریا گفت: برخورد با شناگاه‌های آلوده از سوی دادستانی مرکز استان در برنامه کاری قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، مباحث مربوط به دریا در ایام تابستان همیشه طرفداران خاص خودش را دارد؛ با توجه به حضور متعدد گردشگران در استان مازندران، بحث سلامت آب به لحاظ بهداشتی یکی دیگر از حساسیت‌هایی بوده که با حضور حسنعلی ابراهیمی‌کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تشدید شده است.

وی به ورود رئیس کل دادگستری مازندران به جلوگیری از کشتار بی‌رحمانه پرندگان در فریدونکنار اشاره کرد و گفت: مسؤولان قضایی به‌شدت پای کار هستند و بنا داریم اقدامات بازدارنده در این جریان، به خوبی انجام شود.

ابراهیمی‌کارنامی با اعلام اینکه در پایان هفته گذشته جلسه‌ای با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار کردیم، افزود: شاخص‌های ما هماهنگ‌شده است و به‌زودی تا قبل از پایان خرداد نمونه‌برداری‌های سراسری انجام و اگر آلودگی وجود داشته، برخورد می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اقدامات دادستان مرکز استان در مباحث دریا اضافه کرد: برخورد با شناگاه‌های آلوده از سوی دادستانی مرکز استان در برنامه کاری قرار گرفته است.

این مسؤول بیان کرد: در دستوری که دادستانی صادر کرد، مقرر شد که در شناگاه‌های آلوده از ورود افراد به دریا جلوگیری شود.

ابراهیمی‌کارنامی خاطرنشان کرد: نقاط آلوده طرح‌های دریا مانند سال گذشته اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این بخش فعالیت دارد یا خیر، تأکید کرد: این حساسیت در دانشگاه ایجاد شده است و متولیان دانشگاه متوجه مسؤولیت حقوقی و قانونی خودشان در قبال سلامت طرح‌های دریا شدند و در حال حاضر پای کار هستند اما سرعت آنها کند است و باید بیشتر شود، در طی یک سال گذشته عملکرد مناسبی داشته ولی برای رسیدن به نقاط مطلوب فاصله جدی دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: بسیاری از دستگاه‌ها در قبال دریا و رودخانه تکلیف قانونی دارند که در گذشته چندان ورود پیدا نمی‌کردند اما در حال حاضر این هم‌افزایی ایجاد شده و با مطالبه‌گری مناسبی که رسانه‌ها در برنامه کاری خود دارند، می‌توانیم به وضعیت مطلوب زیست‌محیطی در استان برسیم.

وی با اعلام اینکه نسبت به وضعیت مطلوب زیست محیطی در استان فاصله زیادی داریم، گفت: اقداماتی انجام شده است و باید تلاش‌ها دوچندان شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد با شناگاه‌های آلوده از سوی دادستانی/نقاط آلوده طرح‌های دریا اعلام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..