تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید 5 هزار تن کاغذ روزنامه در کارخانه مازندران کلید خورد

ساعت: 10:51 منتشر شده در مورخ: 1397/03/21 شناسه خبر: 1372618

مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از راه اندازی خط تولید کاغذ روزنامه در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سید محمدرضا دربندی با اعلام این خبر توضیح داد: با پیگیری های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشد اسلامی، دستور ویژه رئیس دفتر رئیس جمهور و همراهی مدیرعامل بانک ملی ایران، خط تولید کاغذ روزنامه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با ظرفیت 5 هزار تن راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه هدف از رایزنی برای راه اندازی خط تولید کاغذ روزنامه، کنترل قیمت کاغذ روزنامه‌ای و تنظیم بازار فعلی کاغذ است، تصریح کرد: طی نامه ای از سوی مدیرکل پیگیری های ویژه دفتر رئیس جمهور، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران آمادگی خود را جهت انعقاد قرار داد به منظور تولید اولیه 5 هزار تن کاغذ روزنامه اعلام کرد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از تشریح شیوه تعامل مدیران نشریات برای دریافت کاغذ مورد نظر در روزهای آینده خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید 5 هزار تن کاغذ روزنامه در کارخانه مازندران کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..