تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی پازل پری دریایی Mermaid puzzle 2.14.0 – اندروید

Mermaid puzzle بازی جدیدی در سبک معمایی می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و کاربران می توانند با دانلود Mermaid puzzle ساعت های خوشی را سپری نمایند. شما در این بازی باید دکمه های مشابه و هم رنگ را در کنار هم قرار دهید و در نهایت با کسب امتیازات بیشتر راه خود را برای مراحل بعدی بازی باز نمایید. شما با داشتن این بازی می توانید دنیای جدیدی را تجربه نمایید که پر از دزدان دریایی می باشد و شما باید با جل کردن پازل های بازی امتیازات لازم را برای غلبه بر آنها کسب نمایید. ستاره های دریایی و دیگر حیوانات در بازی جمع شده اند تا المان های جذاب تر برای شما نمایش داده شده و بتوانید هیچگاه از بازی کردن خسته نشوید. شما می توانید شبکه دزدان دریایی را از هم پاشیده و رقابت خوبی را نیز با دوستان خود تجربه نمایید.

با دانلود Mermaid puzzle می توانید ماموریت های اصلی بازی را گذرانده و امتیازات بالایی را کسب نمایید. همراهی با پری های دریایی در بهشت سواحل می تواند کارساز باشد و شما را در ماجراجویی های بازی کمک رسان باشد. بازی دارای ریتم اعتیادآوری می باشد که به همراه مراحل جدیدتر نیز در نسخه جدید زیباتر شده است. این بازی روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابلیت نصب و اجرا را دارا می باشد که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Mermaid puzzle از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Mermaid puzzle 2.14.0 Apk

کاور-Mermaid-puzzle

Mermaid-Puzzle-Screenshot-1  Mermaid-Puzzle-Screenshot-2

info

The ocean conceals many mysteries and secrets. The Mermaid is the princess and the main precious treasure of the ocean world. She always liked to collect shells, to compete in swimming against the pirate ships, to look at the sea stars, to play with fish and dolphins and solve challenging puzzles. But one day, all the sea inhabitants get in danger: tons of garbage has been dumped into the sea. The Mermaid can’t leave her friends and kingdom in trouble!

Help the Mermaid to clean the sea world from garbage, save the fish, avoid dangerous sharks and jellyfish, not to get in the net of pirates and solve the puzzles of the sea!

Exciting adventures in the sea world: collect the seashells, save the fish from aquariums and cans, pop bubbles, save up the treasures and receive an award from the Mermaid Princess! The main mission of the sea empress is to save fish. And you’ll help the Mermaid to create a paradise on the beach and at deep of sea. Dive into the game and into “match-3” adventures!

Changelog :

Bugs fixed

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی پازل پری دریایی Mermaid puzzle 2.14.0 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..