تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 منتشر شد

سومین اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 منتشر شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان سنجش آموزش كشور درباره تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات سری سوم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال  97 اطلاعیه ای صادر کرد.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 و اطلاعیه‌های اصلاحات دفترچه راهنمای مذكور مورخ 97/03/13 (سری اول) و 97/03/19 (سری دوم)، بدین‌وسیله به اطلاع كلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذكور می‌رساند با توجه به صدور مجوز برای تعدادی از رشته‌های جدید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی و همچنین برخی تغییرات در كدرشته‌ محل‌ها كه از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی واصل گردیده، اصلاحیه مشروح ذیل اعلام می‌ شود.

ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده (تا تاریخ 97/03/22)، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های مورخ 97/03/13، 97/03/19 و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت كدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذكور اقدام کنند.

ضمناً داوطلبانی كه قبلاً انتخاب رشته کرده اند در صورت تمایل می‌توانند با توجه به اصلاحات مندرج در این اطلاعیه، نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود تا مهلت اعلام شده به شرح فوق اقدام کنند.

انتهای پیام/

سومین اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..