تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام بیش از ۳۲ هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ثبت‌نام بیش از 32 هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ایحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای پذیرش در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات غیر دولتی از روز سه‌شنبه 6 خرداد 97 آغاز شده است و با توجه به تمدید مهلت ، ساعت 24 دیشب به پایان رسید.

توکلی ادامه داد: بر اساس گزارش اولیه 32هزار و 700 داوطلب نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات غیر دولتی اقدام کرده‌اند.

وی یادآور شد: پذیرش برای شرکت در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات غیردولتی بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است.

انتهای پیام/

آمار ثبت نام کنندگان در دوره‌های کاردانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام بیش از ۳۲ هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..