تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج موقتی آنلاین هشت میلیون آب خورد !

ساعت24 -رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری باند هکری برداشت از حساب های افراد در فضای مجازی خبر داد که با ایجاد ربات صیغه یابی فیک در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به سرقت اطلاعات کارت های بانکی شهروندان نموده و در نهایت اقدام به برداشت وجه از حساب بانکی آنان نموده اند.

از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم کارآگاه اکبر نصرتی در تشریح این خبر اظهار کرد: احدی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی در این پلیس حاضر و اعلام داشت که بنده جهت عضویت در یک ربات صیغه یابی در شبکه اجتماعی تلگرام اطلاعات حساب بانکی خود را وارد نموده و مبلغی را جهت ثبت پرداخت کردم که با پیغام خطا مواجه شدم، بعد از مدتی متوجه شدم که مبلغ هشت میلیون پانصد هزار ریال از حساب برداشت شده است.


وی ادامه داد: با بررسی های فنی و پلیس مشخص گردید که متهمین با استفاده از این ربات جعلی اقدام به سرقت اطلاعات کارت های بانکی شهروندان در سراسر کشور نموده و پس اخذ موجودی از حساب ها، اقدام به برداشت از حساب شهروندان می کردند.


سرهنگ دوم نصرتی گفت: در جریان رسیدگی به پرونده مشخص گردید که متهمین اطلاعات حدود 300 فقره کارت بانکی را  در سراسر کشور به سرقت برده و از حساب های آنان اخذ موجودی نموده بودند.


وی افزود: با تلاش های شبانه روزی کارشناسان این پلیس متهمین مورد نظر پرونده در شهرستان تبریز شناسایی و دستگیر شدند که تا قبل از دستگیری تنها موفق به برداشت وجه از 35 کارت بانکی شده بودند و از برداشت وجوه از مابقی حساب ها پیشگیری گردید.


رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی بیان کرد: به هیچ وجه به نرم افزارهای با عنوان همسریابی و صیغهیابی که در فضای مجازی انتشار یافتهاند اعتماد ننموده زیرا  این صفحات در جهت کلاهبرداری بوده و منجر به سرقت از حساب هاب بانکی شما خواهد شد.


وی همچنین برای اطلاع از تراکنشهای حسابهای بانکی گفت: سامانه پیامکی مربوط به حسابهای بانکی خود را فعال نموده تا در صورت برداشت از آن مطلع گشته و در اسرع وقت اقدام لازم در جهت جلوگیری از انجام دهید.


رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در فضای سایبری مراتب را از طریق سایت این پلیس به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی اطلاع دهند.

منبع:نوداد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج موقتی آنلاین هشت میلیون آب خورد !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..