تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آقای گوزن» برنده جایزه ویژه جشنواره «زاگرب» شد

«آقای گوزن» برنده جایزه ویژه جشنواره «زاگرب» شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» که پخش جهانی آن را حوزه هنری برعهده دارد، در بیست و هشتمین دوره از جشنواره انیمیشن «زاگرب» در کشور کرواسی به نمایش درآمد و موفق به کسب جایزه ویژه انیمیشن شد.

انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» به تهیه‌کنندگی الهه فرنیا و محصول مشترک مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری و خانه انیمیشن و مجری طرح آن استودیو گوزن قرمز است.

جشنواره انیمیشن «زاگرب» از ۱۴ الی ۱۹ خردادماه در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار شد.

گفتنی است؛ انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن انسی نیز حضور دارد که از ۲۱ الی ۲۶ خردادماه در شهر انسی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آقای گوزن» برنده جایزه ویژه جشنواره «زاگرب» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..