تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع سیل+اینفوگرافیک

توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع سیل+اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شناخت بلایای طبیعی و رعایت برخی نکات ایمنی در مواجهه با آن‌ها می‌تواند تاثیرات مخرب این بلایا را تا میزان قابل توجهی کاهش داد. یکی از همین بلایای طبیعی سیل است. سیل معمولاً زمانی بوقوع می‌پیوندد که یک سطح پست زمین از آب پر شده باشد.

سیل زمانی رخ می‌دهد که خاک و پوشش گیاهی یک منطقه توانائی جذب کامل آب را نداشته باشد. در این زمان حجم آب بصورت غیر قابل کنترل از طریق کانال‌های رودخانه‌ای یا حفره‌های طبیعی و یا مخازن آب دست ساز بشر، ریزش می‌نماید.

به همین منظور برخی نکات ایمنی برای مقابله با سیل  را در قالب اینفوگرافیک برایتان آماده کرده ایم که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع سیل+اینفوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع سیل+اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..