تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات موتورولا وان پاور فاش شد؛ اسنپدراگون 636 به همراه اندروید خالص

بر اساس گزارشی جدید، موتورولا به‌زودی گوشی هوشمند وان پاور را به همراه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۶، اندروید خالص و بریدگی پهنی در نمایشگر عرضه می‌کند.

نزدیک به یک هفته‌ی پیش، خبر رسید که موتورولا وان پاور (One Power) احتمالا دومین گوشی مبتنی بر اندروید وان موتورولا خواهد بود. اکنون، اطلاعات جدیدی فاش شده است که تصویری روشن‌تر از این گوشی به ما می‌دهد. اطلاعات رسیده به وب‌سایت Techienize، نشان می‌دهد که وان پاور از نمایشگری ۶.۲ اینچی با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی (۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل)، نسبت تصویر ۱۹:۹ و بریدگی پهنی در قسمت بالای نمایشگر بهره می‌برد. در این بریدگی دوربین ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است.

وان پاور در پشت مجهز به دوربین دوگانه با حسگرهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و f/2.2 است. به‌ نظر می‌رسد که حسگر ۵ مگاپیکسلی تنها برای ثبت اطلاعات عمق در تصاویر پرتره به‌ کار گرفته خواهد شد؛ اما نمی‌توان کاملا در این مورد مطمئن بود. گوشی جدید موتورولا مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم است. وان پاور همچنین از ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایت بهره می‌گیرد و برای انجام وظایف خود به یک باتری ۳۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی متکی است.

Motorola One Power

این گوشی به‌صورت پیش‌فرض اندروید اوریو نسخه‌ی ۸.۱ را اجرا می‌کند. شایعات پیشین وان پاور را به‌عنوان گوشی هوشمندی مبتنی بر اندروید وان معرفی کرده بودند؛ بدین معنی که این گوشی دست‌ کم باید دو به‌روزرسانی مهم اندروید و پچ‌های امنیتی را به موقع دریافت کند. علاوه بر این، تصاویر رندر اولیه نشان می‌دادند که وان‌پاور از چینش عمودی دوربین به همراه حسگر اثر انگشت و لوگوی کم‌رنگ موتورولا در پشت گوشی و همچنین درگاه یواس‌بی C بهره می‌برد.

چندی پیش در خبرها آمد که یک گوشی هوشمند ساخت موتورولا با عنوان XT1942-1 تأییدیه‌ی 3C را در چین دریافت کرده است. این گوشی که با سرعت‌های شارژ‌ ۵ ولت/ ۳ آمپر، ۹ ولت / ۲ آمپر و ۱۲ ولت/ ۱.۵ آمپر در فهرست 3C ثبت شده بود، ظاهرا همان وان پاور مورد بحث است. در مجموع، به‌ نظر می‌رسد که وان‌پاور گوشی هوشمند جالب توجهی است و همان‌طور که قبلا گزارش شده بود، می‌تواند همان گوشی موتو ایکس ۵ باشد که موتورولا چندی پیش ساخت آن را نیمه‌کاره رها کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات موتورولا وان پاور فاش شد؛ اسنپدراگون 636 به همراه اندروید خالص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..