تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید از پایگاه نمونه بسیج در سامان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سامان از پایگاه مقاومت بسیج برتر شهید بهشتی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عباس رضی در بازدید از پایگاه نمونه و برتر شهید بهشتی سامان، گفت: شجره طیبه بسیج یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی است که در همه عرصه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم حضور فعال داشته است.

وی، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را رسالت مهم سپاه و بسیج دانست و گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن در قالب طرح صالحین و تربیت جوانان و نوجوانان طراز انقلاب یکی از اقدامات ارزشمند بسیج به شمار می رود.

حجت الاسلام رضی افزود: بسیج و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و دوران بعد از جنگ و خدمت به محرومان و مستضعفان کارنامه درخشانی دارند و اردوهای جهادی و حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی از دیگر فعالیت های آنهاست.

وی، ترویج فرهنگ ایثار و حماسه و حفظ روحیه انقلابی و جهادی در سطح جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، باید بسیجیان همواره آمادگی معنوی و رزمی خود را حفظ نمایند.

گفتنی است: در این دیدار مسئولین پایگاه نمونه و برتر شهید بهشتی شهرستان سامان با ارائه گزارشی از فعالیت های این پایگاه به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند و در پایان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه از زحمات این عزیزان تجلیل کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید از پایگاه نمونه بسیج در سامان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..