تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای کلانتری! بلندگو را خودتان خاموش کرده‌اید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عیسی کلانتری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با رسانه‌ها از فواید برجام، افزایش فشارهای داخلی بر حسن روحانی و "نامردی" در حق دولت سخن گفت و در پاسخ به اینکه چرا دولت با کمک گرفتن از تیم رسانه‌ای خود نتوانسته در تفسیر منفی جامعه از خروج آمریکا از برجام، تغییری ایجاد کند، گفت: دولت بلندگو ندارد.

در این گفت‌وگو که جای خالی عبارت «محیط زیست» در آن توجه خواننده را به خود جلب می‌کند کلانتری هم به سبک و سیاق معصومه ابتکار، رئیس قبلی سازمان حفاظت محیط زیست، طی یک جانبداری تمام‌عیار از رئیس‌ دولت، جایگاه سیاسی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را به نمایش می‌گذارد. گویی حکایت اولویت داشتن سیاست بر محیط زیست، رویکردی است که در شرح وظایف ریاست سازمان حفاظت محیط زیست نهادینه شده است.

اما با وجود رسانه‌های گسترده دولتی و وابسته به دولت می‌توان ادعا کرد دولت بلندگو ندارد؟ اگر سیاست را هم که کنار بگذاریم و صرفاً مقوله محیط زیست را مورد بررسی قرار دهیم به این پرسش می‌رسیم که چرا علی‌رغم چالش‌های محیط زیستی بسیار و با توجه به اینکه محیط زیست، امروز به یکی از حساس‌ترین موضوعات کشور تبدیل شده روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست یک سالی است که غیرفعال است؟ آن هم در حالی که بحران‌های محیط زیستی، انتقادات فعالان محیط زیست از عملکرد سازمان و پرسش‌های طرح شده در رسانه‌ها نیازمند مدیریتی قدرتمند در حوزه روابط عمومی و رسانه سازمان حفاظت محیط زیست است.

چه بسا جوابیه‌های کارشناسی‌ نشده‌ای که در واکنش به اخبار رسانه‌ها تنطیم شده، چه بسا مسئولانی که بدون آنکه خود را موظف به پاسخگویی به رسانه‌ها بدانند با انتشار توضیحاتی ناقص و غیرقابل قبول، اعتراضات و انتقادات را بی‌جواب گذاشته‌اند و چه بسا موضوعاتی که با وجود اهمیت بسیار و تبدیل شدن به تیتر اول خبرها، بدون اینکه حتی در وب‌ سایت سازمان حفاظت محیط زیست منعکس شده باشند در سکوت به فراموشی سپرده شده‌اند.

در حالی که رسانه‌های حامی دولت، همواره در توجیه اقدامات مورد انتقاد سازمان حفاظت محیط زیست تا حدی پیشرو هستند که این سازمان نیازی به فعال کردن روابط عمومی خود ندارد و ارتباط خود را با رسانه‌های غیر وابسته به دولت قطع کرده نمی‌توان ادعای بلندگو نداشتن دولت را پذیرفت بلکه باید گفت: آقای کلانتری، بلندگو را خودتان خاموش کرده‌اید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای کلانتری! بلندگو را خودتان خاموش کرده‌اید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..