تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ریزی های اشتباه موجب شده مقدار زیادی از آب بندان ها خشک شود

ساعت: 15:26 منتشر شده در مورخ: 1397/03/20 شناسه خبر: 1372447

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که برنامه ریزی های اشتباه موجب شده مقدار زیادی از آب بندان ها خشک شود، اظهار کرد: حفظ اشتغال موجود یر تولید اشتغال اولویت دارد و اگر برنامه ای در راستای ارائه سهمیه آب و مدیریت آن تدوین نشود موجب از بین رفتن سرمایه و اشتغال موجود در پرورش ماهی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "هوشنگ آخوندی" عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان در حاشیه دیدار اعضای اتاق بازرگانی با استاندار گلستان گفت: در گذشته رتبه 4 کشوری در زمینه پرورش ماهی گرم آبی را داشتیم اما برنامه ریزی های اشتباه موجب شده مقدار زیادی از آب بندان ها خشک شود.

وی افزود: حفظ اشتغال موجود یر تولید اشتغال اولویت دارد و اگر برنامه ای در راستای ارائه سهمیه آب و مدیریت آن تدوین نشود موجب از بین رفتن سرمایه و اشتغال موجود در پرورش ماهی خواهد شد.

"آخوندی" تاکید کرد: بلاتکلیفی صدور پروانه نیز بر مشکلات افزوده شده و بستر های موجود مالکیت آن مشخص نیست، منابع طبیعی، متصرفین و آب منطقه ای با ورود حاکمیت در رابطه بستر های مورد ادعا و با نظارت فرمانداری ها توافقی جهت تعیین تکلیف پرورش دهنده ها انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ریزی های اشتباه موجب شده مقدار زیادی از آب بندان ها خشک شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..