تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان خودارضایی در زنان، راهی برای ترک استمنا

پرسش: برای ترک عادت استمنا در بانوان چه راه کاری را پیشنهاد می نمایید؟ خواهشمندم تدابیره اولیه, ادویه مفرده و دارو های ترکیبی به همراه میزان و نسبت ترکیب در صورت لزوم قید شود. پیشاپیش از زحمات شما در این باب کمال قدر دانی و تشکر را دارم.

پاسخ: استمناء برای بانوان نیز ممکن است پیش بیاید که در اصطلاح به آن استشهاء می گویند. در بانوان زمانی حکم به جنابت می‏شود که در اوج لذت جنسی مایعی خارج گردد و تا زمانی که یقین به خروج منی نباشد، حکم به جنابت نمی‏شود ولی اگر منی خارج شد، شخص جنب شده و آن مایع نیز نجس است‏.

از امام ‏صادق (ع) درباره "استمناء" سؤال شد، حضرت فرمود: «گناه بزرگی است و خداوند در قرآن از آن نهی کرده است و کسی که این کار را انجام دهد همانند کسی است که با خود جماع کرده است و اگر من بدانم کسی این کار را انجام داده با او غذا نخورم». سائل پرسید: یابن رسول‏ اللَّه از کتاب خدا حکم این موضوع را برایم بیان کن؟ حضرت فرمود:فَمَنِ اِبْتَغی‏ وَراءَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ اَلعادُونَ؛و کسانی که غیر از این طریق را (ازدواج و یا استفاده از کنیز) طلب کنند، تجاوزگرند.

استمناء و زنا هر دو از گناهان کبیره است،هر چند گناه استمناء کمتر از زنا و بعض اعمال شنیع دیگر است اما ضررهای روحی و جسمی که در پی دارد در بعض موارد غیر قابل جبران خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان خودارضایی در زنان، راهی برای ترک استمنا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..