تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




80 درصد محیط ادارات مراغه برای معلولان مناسب سازی شده است

فرماندار مراغه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی این شهرستان، از مناسب سازی 80 درصدی محیط ادارات شهرستان برای معلولان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و عملکرد ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان قابل قبول است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نباید نبود اعتبارات را دلیل عدم اجرای مصوبات مناسب سازی عنوان کرده و باید مصوبات و قوانین ستاد پیگیری مناسب سازی را اجرایی کنند.
وی انتخاب شاخصه ها و الگوی مشخص برای مناسب سازی از سوی ستاد را ضروری دانست و گفت: تعبیه اتاق ویژه معلولان در طبقات همکف ادارات شهرستان می تواند یکی از مهمترین این مشخصه ها باشد.
شکری ضرورت نظارت جدی بر ساخت و سازها را از دیگر برنامه های مهم در ستاد مناسب سازی عنوان کرد و افزود: باید نظارت های جدی بر ساخت و سازهای جدید در امکان عمومی صورت گیرد و برنامه ها و مصوبه های ستاد مناسب سازی در آن ها پیاده شود.
وی ادامه داد: اکیب ارزیابی ستاد نیز باید فعال شود و پیگیر مصوبات جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان باشد.
شکری گفت: با ایجاد زمینه لازم می توان قابلیت و ظرفیت معلولان را شکوفا کرد و حقوق شهروندی آنان در جامعه را پیاده کرد.
رئیس اداره بهزیستی مراغه نیز در این جلسه گفت: از سال 93 به صورت جدی طرح های مناسب سازی جامعه معلولان در شهرستان اجرا می شود و مراغه جزو شهرستان های نمونه در این زمینه در سطح استان و کشور است.
شهین صادقی افزود: سالانه بیش از چهار جلسه ستاد مناسب سازی در شهرستان برگزار می شود از این رو در ادارات مراغه قدم های مثبتی در این خصوص برداشته شده است.
وی ادامه داد: دانشگاه های آزاد، سراسری و پیام نور و نیز ادارات بنیاد شهید، راه آهن، برق، آب و فاضلاب شهری، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر از جمله اداراتی هستند که مناسب سازی های لازم در این ادارات برای معلولان انجام شده است.
صادقی کمبود اعتبارات ادارات برای مناسب سازی های لازم را از مشکلات اصلی آن ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه عدم حمایت از حقوق اولیه معلولان و عدم تخصیص درصدی از اعتبارات به مناسب سازی از مهمترین مشکلات ادارات در شهرستان است.
وی به مراکز غیردولتی تحت پوشش بهزیستی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: 35 مرکز غیردولتی تحت پوشش بهزیستی مراغه است که بازدیدهای مداومی از سوی اکیب های مناسب سازی شهرستان انجام می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «80 درصد محیط ادارات مراغه برای معلولان مناسب سازی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..