تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان: انتخابات ۲۴ ژوئن مسئله حاکمیت و آینده ترکیه است

اردوغان: انتخابات ۲۴ ژوئن مسئله حاکمیت و آینده ترکیه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه اعلام کرد انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی بیست و چهارم ژوئن «مسئله حاکمیت و آینده» برای ترکیه است.

اردوغان این موضوع را در سخنرانی در جمع هوادارانش در دنیزلی مطرح کرد. اردوغان همچنین از این موضوع که محرم اینجه نامزد حزب جمهوری خواه خلق در انتخابات آتی ریاست جمهوری به موضوع مبارزه با تروریسم نپرداخته است، انتقاد کرد.

وی تصریح کرد اینجه در پویش‌های انتخاباتی خود کمترین صحبتی در مورد برنامه هایش در خصوص مقابله با گروه‌های تروریستی نکرده است.

اردوغان خاطر نشان کرد دولت‌های وابسته به حزب عدالت و توسعه ترکیه همواره برای از بین بردن سازمان‌های تروریستی تلاش کرده اند که امنیت و ایمنی شهروندان و دارایی هایشان را تهدید می‌کردند.

وی همچنین از هوارانش خواست از حزب عدالت و توسعه در انتخابات پارلمانی نیز حمایت کنند. اردوغان گفت: «دولت برای تکمیل ماموریت خود به پارلمان قدرتمند نیاز دارد.»

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد دولت‌های وابسته به حزب عدالت و توسعه طی سال‌های متمادی تلاش کردند جایگاه ترکیه را در نهاد‌ها و سازمان‌های بین المللی ارتقاء دهند.

انتهای پیام/

سخنان اردوغان درباره انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی پیش رو در ترکیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان: انتخابات ۲۴ ژوئن مسئله حاکمیت و آینده ترکیه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..