تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین نرخ میوه و تره‌بار در بازار قزوین

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1397/03/20 شناسه خبر: 1372484

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین اعلام کرد

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین آخرین نرخ میوه و تره‌بار در بازار قزوین را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب صادقی پور رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به آخرین نرخ میوه و تره بار در قزوین اظهار کرد: لیمو ترش کیلویی ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان، سیب سردخانه‌ای کیلویی ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.

صادقی پور افزود: عرضه پرتقال دربازار قزوین به پایان رسید.

وی گفت: توت فرفگی سنندج کیلویی ۵۰۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین بیان کرد: هر کیلو گوجه سبز در بازار قزوین ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده و  موز هم با قیمت ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان و خیار کیلویی ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به افزایش قیمت زردآلو در بازار قزوین گفت: امروز زردآلو کیلویی ۳۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد و همچنین هندوانه کیلویی ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰تومان عرضه می‌گردد.

صادقی پور ادامه داد: توت سفید در بازار قزوین موجود نیست.

وی اظهار کرد: طالبی در بازار قزوین کیلویی ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ هزار تومان به فروش میرسد.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین، گفت: دست انبوه امروز در بازار قزوین کیلویی ۳۵۰۰ تومان است و همچنین  فلفل دلمه نیز کیلویی ۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی بیان کرد: گوجه کیلویی ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و پیاز کلیویی ۱۲۰۰ تومان و سیب زمینی کیلویی ۱۲۰۰ تومان درقزوین به فروش می‌رسد.

صادقی پور اضافه کرد: کدو با قیمت ۲۰۰۰ تومان و بادمجان هم کیلویی ۲۰۰۰ تومان و هویج نیز کیلویی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی گفت: قیمت سبزیجات در بازار قزوین از ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و کاهو هم کیلویی ۲۵۰۰تومان به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود: سیر بدون ساقه کیلویی ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان و با ساقه کیلویی ۴۰۰۰ تا۵۰۰۰ تومان است و سبزی آشی نیز کیلویی ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌گردد.

صادقی پور ادامه داد: لیمو سنگی کیلویی ۱۸۰۰۰ تومان و آناناس هم کیلویی ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: هلو هم کیلویی ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان عرضه می‌گردد.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین نرخ میوه و تره‌بار در بازار قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..